07 de novembre 2007

Benvinguts, passeu, passeu...

L'Assemblea d'Estudiants de Filosofia i Lletres de la UAB dóna la benvinguda al seu nou blog, des del qual publicitarem les nostres accions, convocarem reunions i actes, difondrem actes i publicarem documents per fomentar el debat i la participació dels i les estudiants dins la seva Assemblea.

Per donar el tret de sortida a este blog havia pensat en una cançó d'Ovidi Montllor, total, això després es pot borrar, lliçó de sumes i verbs:

Un moment!
No ens precipitem.
Primer pensem.
Jo pense,
tu penses,
ell pensa,
nosaltres pensem,
vosaltres penseu,
ells pensen.
Tots hem pensat, ja?
Llavors cal que fem,
no estiguem parats.
Jo pense...què fas?
Tu penses...què fots?
Ell pensa...què fot?
Nosaltres pensem...què fotem?
Vosaltres penseu...què feu?
Ells pensen...Bé.
Llavors:Fem, fem, fem i callem,
fem, fem i callem.
Home, jo...
I jo...
I jo...
I jo...
Un més un són dos.
Dos més un són tres.
Tres més un són quatre.
Doncs, xiquets,
no deixem que ho faça un altre.
Aquest blog és un espai de lliure expressió dels i les estudiants, l'administració del blog no es fà responsable de les opinions expresades a aquest espai.

Tanmateix l'administració es reserva el dret a no publicar textos per considerar-los xenòfobs, sexistes, ofensius o destructius.